Intro till kommande klipp.

Ja nu har jag pillat lite på ett intro till våra kommande klipp. Vi kommer använda detta och ett par till som ”standard” när vi lägger upp filmklipp. Vi hade ett par klipp när paravanerna rycker och slits ner och även ett par drillningar… min dator fick dock för sig att ta bort samtliga filmklipp när jag avinstallerade ett annat program… tyvärr…

Tre bilder som jag av någon anledning tycker blev jävligt coola…



 

Lyckligtvis går jag på semester på fredag så fler filmklipp och foton kommer inom kort!

 

Kommentera

